سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه های کوتاه مدت حرف آخر ،سوالات احتمالی کنکور

خیلی از داوطلبین تا الان به هر دلیلی شروع نکردن و یا خیلی پراکنده خوندن و اصلا مطالعه ی منطقی نداشتن که بخوان اولویت بدن پرسوالها رو بخونن یا اینکه منظم نخوندن و الان هیچی توی ذهنشون نیست.

یا اینکه با برنامه ی  سوالات احتمالی کنکور خوبی نخوندن و چیزی به اندوخته های عملیشون اضافه نشده و بعضیها هم از روش درستی نخوندن.
هیچکدوم از این چیزایی که گفتیم دلیل خوبی برای این نیست که بخواید تسلیم بشید و کنکور 97 رو از دست بدید . یا اینکه به روال قبل ادامه بدید و شکست رو بپذیرید.
خوشحال باشید چون موسسه علمی آموزشی حرف آخر همه هست!

هم اونایی که تا الان عالی خوندن مورد حمایت مشاورین حرف آخر هستن؛ هم اونایی که ضعیف کار کردن. و جالب تر اینکه شمایی که همین الان میخواید شروع کنید هم میتونید روی کمک و پشتیبانی حرف آخری ها حساب کنید.

سوالات احتمالی کنکور نظام جدید

باید با خودمون صادق باشیم. اگه این مدت حوصلهی درس رو نداشتیم و تا الان نخوندیم، خیلی احتمالش کمه که امسال کل یکسال رو بخونیم و از ریشه متحول بشیم. ما همون آدم سابق هستیم، حوصله مون همون اندازهست، تلاشمون همون میزانه

پس بیخودی یک سال خودمون رو از زندگی عقب بندازیم و همین روزهای باقیمانده رو با تمام قدرت با برنامهی صحیح بخونیم و کنکور رو شرکت کنیم، بهترین تصمیمه.

تازه یه خبر خیلی خوب براتون دارم: اگه الان تا کنکورتون چندین ماه وجود داشت، امکان فراموشی خیلی زیاد بود. اما الان که همین چند ماه آینده کنکور برگزار میشه، مطمئن باشید از اغلب چیزایی که خوندین میتونید سر جلسهی کنکور استفاده کنید و احتمال فراموش کردن خیلی کمه.

حجم مطالب خونده شده هم اونقدری زیاد نیست که بخواید قاطی کنید. خلاصه میخوام بهتون بگم که اگه این چند روزه رو داوطلب خوبی باشید و دل به کار بدید و از برگ برندهتون استفاده کنید، امکان موفقیتتون بالاست. پس دست بجنبونید!

سوالات احتمالی کنکور نظام جدید بسته آموزشی جدیدی است که از سوی موسسه آموزشی حرف آخر تهیه و تدارک دیده شده است تا دانش آموزان عزیز را به بهترین نحو ممکن با سوالات کنکور آشنا سازد و بتوانند بهترین نتیجه را از کنکور سراسری خود دریافت کنند.

تعداد سوالات احتمالی کنکور حرف آخر(دوره نظام قدیم)

سوالات احتمالی کنکور حرف آخر دروس تخصصی و عمومی را پوشش می دهد و باتوجه به اهمیت و حجم دروس تخصصی بیشترین سوالات به دروس تخصصی اختصاص پیدا کرده است که تعداد سواالات برای داوطلبان دوره نظام قدیم به شرح ذیل می باشد.

زیست شناسی 500 تست
ریاضی 300 تست
شیمی 300 تست
فیزیک 300 تست
عمومی ها برای هر درس 250 تست

تعداد سوالات نظام قدیم

زیست شناسی1000 تست

ریاضی 600 تست

شیمی 700 تست

فیزیک 600 تست

عمومی ها 2000تست

داوطلبان عزیز با اغتنمام شمردن این فرصت طلایی  در روزهای پایانی کنکور با مهمترین سوالات دروس تخصصی و عمومی به استقبال پیروزی و کسب رتبه برتر در کنکور سراسری 98 بروند. شاید خیلی از داوطلبان تست های زیادی را کار کرده باشند اما به راحتی از نکات مهم و کنکوری این سوالات گذشته باشند. اما در سوالات احتمالی کنکورحرف آخر همه موارد مهم در نظر گرفته شده و بستری برای کسب رتبه برتر در کنکور 98 فراهم شده است.

سوالات محتمل کنکور نظام قدیم

دانش آموزانی و پشت کنکوری هایی که امسال قصد دارند سوالات احتمالی کنکور در کنکور نظام قدیم نیز شرکت کنند هم نا امید نباشند ، آنها میتوانند از بسته های ویژه سوالات احتمالی کنکور حرف آخر که مخصوص آنها طراحی شده است استفاده کنند و نتیجه مطلوب را از آزمون سراسری خود کسب نمایند سعی کردیم تا جای ممکن طوری زمانها تست زنی رو بچینیم که همین تست زدنها باعث مرور مطالب توی ذهنتون بشه. یعنی یه تیر و دو نشون؛ هم با تست ها تسلطتون رو تکمیل میکنید و هم مرورتون رو انجام میدید. برای امتحان تستهایی که باید کار کنید بهتره تستهای سراسری داخل و خارج اخیر رو اولویتتون قرار بدید که استانداردترین و شبیهترین تستها به کنکورتون خواهند بود.